Subject: Vs: 2023. a dokumendihalduse infokorje
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: 'Kärt Allert' <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 12:17:40 +0200

Tere

Saadan tabeli Terviseameti andmetega.

Tervitades

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

Terviseamet

794 3517 | 5649 9145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Kärt Allert <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 21. veebruar 2024 18:05
Adressaat: Kaari Kask <[email-masked]>; Kärolin Jenas
<[email-masked]>; Mari-Ann Midt
<[email-masked]>; Marika Vaher
<[email-masked]>; Siret Tuula <[email-masked]>; Stella Ilves
<[email-masked]>
Teema: 2023. a dokumendihalduse infokorje

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan manuses oleva tabeli täitmiseks.

Taas on aeg teha kokkuvõte eelmisest aastast, vaadata üle, kas
infosüsteemide osas on midagi muutunud (vajadusel palun täiendage, lisage
juurde) ning teeme ühe kaardistuse ka DHSides oleva digiarhiivi seisu
kohta.

Palun saatke oma asutuse kohta tagasiside mulle 22. märtsiks 2024. Koondan
info ministeeriumi ja tema valitsemisala asutuste osas kokku ning edastan
seejärel RTKsse.

Heade soovidega

Kärt Allert
talituse juhataja | Dokumendihaldustalitus
6269307 | [email-masked]

Rahandusministeerium*
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
626 9301 |  <http://www.fin.ee> http://www.fin.ee

* Justiitsministeeriumi, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi,
Rahandusministeeriumi ja Sotsiaalministeeriumi dokumendihalduse korraldus
on Rahandusministeeriumi põhimääruse § 301 p 22 alusel
Rahandusministeeriumi ühisosakonna pädevuses.

From: Kristi Madismäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 19, 2024 5:36 PM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Kärt Allert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Ingrid Kaskpeit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Kristiina Laius
<[email-masked]>; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Kaire Karp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Pille Noodapera <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Aivi Eller <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 2023. a dokumendihalduse infokorje

Tere!

Saadan teile 2023. a dokumendihalduse infokorje alustabeli.

Infokorjega:

*	uuendame andmeid dokumendimahtude ja infosüsteemide kohta, kuhu
andmed on lähitulevikus välja liikumas. Andmed on oluliseks sisendiks nii
uue dokumendihaldussüsteemi kui ka teenuse arendamisel.
*	lisatud on küsimused dokumendihaldussüsteemide digiarhiivide
kohta, et saada sisendit, kui palju on asutustes DHSides dokumente
hävitatud ning Rahvusarhiivi üle antud, millised on võimalikud kitsaskohad
ja takistused. See on oluline info uue dokumendihaldussüsteemi
arendamiseks, aga ka üleminekuga seotud tegevuste planeerimiseks (nt
migreerimine).

Kahjuks ei saanud lisada ühiselt täidetavat tabelit, seega lisasin tabeli
manusena ja palun teil oma valitsemisala andmed kokku koondada.

Tähtaeg: 22. märts 2024. a.

Jään teie tagasiside ootele!

Parimate soovidega

Kristi Madismäe
Osakonnajuhataja

Telefon: +372 663 1858
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.